Akmens, kurš atdzīvojās

Aprēķins, kuru es veicu parcufa galvā, bija tāds: Tu dod man, es dodu Tev – esam norēķinājušies. Protams, tās bija garīgās darbības atdeves dēļ, taču līdzās tam, ko es patreiz atklāju – Tavas īpašās attieksmes priekšā, tas izskatās pēc zināma veida „aprēķina”. Un tāpēc es nespēju izturēt šo stāvokli ar ekrānu „taburā”.

Es redzu, ka attiecībā pret Viņu esmu veicis sīkumainu aprēķinu, un man ir kauns! Šī aiziešana no iepriekšējā stāvokļa un gaismas izstumšana (istalkut) – gluži kā samazinājums. Es nespēju pārdzīvot to, kā izturējos pret Tevi. Tu izturējies pret mani ar tik bezgalīgu mīlestību, bet es veicu aprēķinu, cik man tas maksās.

Tu atnesi man dāvānu no visas sirds, bet es palūkojos un sacīju: „Brīmišķīgi, un cik man tagad ir jāsamaksā?” Lūk, tā es patreiz taburā atklāju tavu attieksmi pret mani – un tāpēc aizeju no šī stāvokļa.

Es redzu, ka attiecībā uz šo absolūto mīlestību, es neko neizdarīju! Tas netiek ņemts vērā, ka esmu veicis zināmu daļu, saņemot atdeves dēļ. Attiecībā pret šo saplūsmi un to mīlestību, kuru es viņā izjutu, es neko neesmu Tavā labā izdarījis – gluži otrādi!

Es neietvēru aprēķinā, ka Tu tik ļoti mani mīli. Lai arī es to nezināju – tas nav svarīgi, man jāveic jauns aprēķins. Nedrīkst sacīt, ka esmu kļūdījies, tāpēc ka darbojos ar citu aprēķinu, taču tagad es redzu, ka tas nav pareizs.

Tagad jābūt citam aprēķinam, ņemot vērā mūsu savstarpējās attiecības, kas atklājās saplūsmē – aprēķinam jābūt daudzkārt dziļākām, jutekliskākām. Nevis attiecībā uz to, cik daudz baudas viens deva otram, bet attiecībā pret jūtām.

Tādējādi dzimst parcufs A”B, kurš ir mazāks par Galgaltu, smalkāks, vājāks, taču tas ir daudzkārt dziļāks, avijuta „alef” parcufs, un Nefeš gaismas vietā atklāj Ruah gaismu. Tā vairs nav mirusi, bet augoša (augu), proti, dzīva!

No kā tad tā „izauga”? No tā, ka pārņēma Radītāja īpašību, sajūtot pret sevi Radītāja attieksmi, un nedzīva akmens vietā no sevis izveidoja „augu”. Tādējādi vēlme baudīt no saplūsmes ar Radītāju saņem daudzveidīgas īpašības, Viņa attieksmes formas – un maina sevi. Tās ir kvalitatīvas izmaiņas.

No nodarbības pēc „Ievada kabalas zinātnē” (Pentateihs)

Avots krievu valodā

Discussion | Share Feedback | Ask a question




"Kabala un dzīves jēga" Komentāri RSS Feed

Nākamā ziņa: