Garīgo īpašību atlase konkursa kārtībā

Zoar Grāmata. Priekšvārds. “Rabīna Amnona Sabas burti”, 31. p.: “Radītājs dod iespēju katram burtam paust savu varu pēc Viņa gribas, līdz noskaidros tie paši ar sevi, izejot no savas personīgās vēlmes, kurš no tiem izpelnījies pārvaldīt pasauli. Tādējādi sacīts, ka divi tūkstoši gadu pirms pasaules radīšanas, Radītājs vērīgi aplūkoja burtus un uzjautrinājās par tiem”. Gaisma radīja kelim četrās izplatīšanās stadijās. Pēc tam sekoja samazinājums, ekrāna uzstādīšana un Malhut lēmums saņemt baudu tikai atdeves dēļ. Tādā veidā tā mijiedarbojas ar gaismu, ar Radītāju, pielīdzinoties Viņam saskaņā ar īpašību līdzības likumu. Malhut vēlas pārņemt Binas īpašību un šī darba procesā tajā izveidojas 22 vēlmes baudīt formas. Tā it kā tiek apvilkta ar līniju, izpaužas ar šo kontūru, kas sakrājas atbilstoši mēram, kā Malhut savienojas ar Binu. Sākotnēji vēlmei nav formas, tā ir kā māls. Taču tad, kad tā pieņem uz sevi 22 Binas formas, kopā tās piešķir vēlmei līdzību Radītājam. Kura no šīm formām izpelnījusies kļūt par galveno, lai ar to tiktu radīta pasaule? Kura sasaista radīšanas sākumu un beigas? Kura ved aiz sevis visas pārējās formas? Runa iet par galveno nolūku, par galveno darbību, par aprēķinu uz trieciendarbību (zivug de-akaà), kura vienmēr notiek parcufa galvā. Sekojot atpakaļ ejošai kārtībai, no kelim puses visi burti it kā nostājas Radītājam tieši iepretim – citiem vārdiem, paceļ MAN, lūgumu. Katrs saņem MAD, atbildi: vai drīkst ar to radīt pasauli vai nedrīkst. Ja šai atbildei nepielips nekādi netikumi, tas nozīmē, ka tā arī ir tā pati forma. Taču, ja uz lūgumu atbildes veidā no augšienes nonāk spēks, bet tam līdzās atmostas arī klipa, – ar tādu formu pasauli radīt nedrīkst.

Avots krievu valodā

Diskusijas | Share Feedback | Ask a question




"Kabala un dzīves jēga" Komentāri RSS Feed

Iepriekšējā ziņa:

Nākamā ziņa: