Stāvokļu datējums

Zoar Grāmata. Priekšvārds. Raksts “Līgavas nakts”: “15. nisanā Dāvids pasludināja pa visu Izraēlu pavēli doties karā. Viņi atradās Joava vadībā 7. sivanā, un viņi gāja un iznīcināja amonitāniešu zemi. Gan sivans, tamuzs, av un eluls, tie palika tur. 24. elulā notika tas, kas notika ar Bat-Ševu. Tomēr Tiesas Dienā Radītājs piedeva viņam šo grēku”.
Protams, mēs šeit runājam nevis par datumiem, bet par garīgajām pakapēm. Gada cikls sadalīts 12 mēnešos – atbilstoši četrām stadijām AVAJa, kas reizinātas ar trim līnijām. Četri gada laiki, mēnešu secība un svētki tiek noteikti ar gaismu hohma un hasadim mijiedarbību. Ebreju kalendārs izveidots pēc abiem cikliem: saules un mēness. Gads, kas tiek skaitīts pēc saules, – tā ir daļa, kas attiecas uz Zeir Anpin. Turpretim mēness mēneši – tā ir daļa, kas attiecas uz Malhut.
Tā tiek aprakstītas garīgās labošanās – atkarībā no tā, par kādām ietekmēm, iedarbībām iet runa. Vai Malhut iedarbojas uz Zeir Anpin, vai Zeir Anpin – uz Malhut, taču rezultātā, izveidojot savstarpēju pareizo saikni, tie paceļas un pievienojas Binai, savai augstākajai mātei, kura tos izlabo. Atbilstoši visiem datiem mēness ciklā ir savas garīgās nozīmes. Katrs mēness sākas no jaunmēness un beidzas pirms nākamā jaunmēneša. Runa iet par trīsdesmit sfirotām HaBaD-HaGaT-HeHi, no kurām katra ietver trīs līnijas. Šīs sistēmas stāvokļus pēc tās atsevišķajām sfirot var iedalīt un sistematizēt līdz pat “stundām”, “minūtēm” un “sekundēm”. Tad kļūs saprotams, tieši kādus labojumus izgāja Bat-Ševa ar Dāvidu un Ūriju, un kāpēc tas iekrita šajos “datējumos”.

Avots krievu valodā

Diskusijas | Share Feedback | Ask a question




"Kabala un dzīves jēga" Komentāri RSS Feed