Pēdējo cīņu laiks

Zoar, nodaļa “Bešalah” (Beshalach), 311. p.: Nākotnē Radītājs uzmodinās no mirušajiem visus tos ķēniņus, kuri apspieda Israēlu: Adrianu, Lupinusu, Navuhodonosoru, Sanheribu un visus citus pasaules ķēniņus. Viņš dos tiem varu kā sākumā, un tie sapulcēs ap sevi pārējās tautas un cīnīsies par Jeruzalemi. Radītājs atdarīs, kas tiem pienākas, pie Jeruzalemes sienām, kā sacīts: “Tā būs sakāve, ar kuru Radītājs sakaus visas tautas, kuras kādreiz karojušas pret Jeruzalemi”. Tā sacīts par Mašiaha atnākšanas laiku un šī dziesma – pasaules dziesma. Runa iet nevis par laikiem, bet par apkārtējām gaismām, kuras atnāk un dod mums laika sajūtu. Tāpēc viss, kas mums vēl jāatklāj nākotnē, lielajā vēlmes avijutā (biezumā, raupjumā), malhut smagajā daļā, – tie ir Sanheribs, Navuhodonosors un citi, kuri atklājas labošanas pašās beigās. Tādējādi tas tiek dēvēts par Mašiaha atnākšanas “laiku” (atbrīvošanos no egoisma), kad pienāk kopīgā labošanās, visu labošanu rezultāts. Tā ir apkārtējo gaismu (O”M) un kelim (vēlmju “lev aiven”) labošanās, kuras nebija iespējams izlabot līdz šim brīdim, taču tagad tās labojas.

Avots krievu valodā

Diskusijas | Share Feedback | Ask a question




"Kabala un dzīves jēga" Komentāri RSS Feed

Iepriekšējā ziņa: