Upurēšanas būtība

Zoar, nodaļa “Vaiece” (Vayetze), 373. p.: Netiek teikts “ievērojiet” par visām upurēšanām, kā sacīts: “Ievērojiet pienest (upurēt)”. Jo “ievērojiet” (tišmeru) – tas ir, “glabā” (šamor), tas ir, Nukva, kurai jātuvinās augšienei, pie Zeir Anpina, kā sacīts: “Ievērojiet pienest Man”. Proti, pietuvināt Nukvu “noteiktā laikā”, tas ir, Zeir Anpina vai Ābrama un Ichāka labajā un kreisajā [līnijā]. Visa upurēšanas būtība – pietuvināties, izveidot vidējo līniju, atlasot pie tam vēlmes – kādas var izmantot saplūsmē, saiknē, bet kādas nav iespējams, novērst visus traucēkļus, atlasīt un savienot labo un kreiso līniju tādā veidā, lai “uzliesmotu uguns” un atstarotā gaisma paceltos augšup pie Radītāja. Visas noskaidrošanas tiek realizētas tikai ar sava egoisma “upurēšanas” palīdzību.

Avots krievu valodā

Diskusijas | Share Feedback | Ask a question




"Kabala un dzīves jēga" Komentāri RSS Feed

Iepriekšējā ziņa:

Nākamā ziņa: