Zelta vienprātība

Komentāra Sulam ievads: “Trīs iznāk no viena, bet viens eksistē trijos”.
Parcufa Išsut labā un kreisā līnijas nespēj gaismot, kamēr Zeir Anpin nepaceļas tajā ar lūgšanu (MAN) un neaizpilda tās ar vidējo līniju, kura samierina šīs divas Binas līnijas.
Binā ir divas līnijas: labā, visa Hasadim (žēlsirdība) un kreisā, visa Hohma (gudrība) – un tās nav spējīgas savienoties.
Jo katra ir gatava ar savu gaismu ieņemt uz visiem 100% visu vēlmi un paliek pretestībā.
Bet tās nevar starot viena bez otras! Abas nonāk no augšienes. Bet labā līnija teic: “Es esmu radījuma pamats! Es esmu gaisma Hohma, kurai radījumā jāatklājas! Kā var bez manis?”
Tādā veidā tās ir pretrunā viena ar otru bez kompromisa iespējas. To savstarpējā saskaņā arī atrodas risinājums – saņemšanā atdeves dēļ.
Nepieciešams trešais faktors, lai katrs varētu atkāpties no sava viedokļa – izprast citu.
Risinājums atrodas vidū un tas nav kompromiss!
Jo dzimst īpaša un brīnišķīga iespēja saprast vienam otru, ietērpties viens otrā un nonākt pie zelta vienprātības.
Vidēja līnija – tas ir vienīgais radījuma labošanās veids. Viss, kas eksistēja līdz tam – tās ir Radītāja īpašības un tikai no tās sākas radījums, kas ļauj savienot atdevi un saņemšanu.
Tā ir forma, kurā radījums var maksimāli piedalīties atdevē un pielīdzināties Radītājam.
It kā bērns, kurš apvieno vecākus, šos divus Radītāja pretējos spēkus un veido no tiem ģimeni.

Avots krievu valodā

Discussion | Share Feedback | Ask a question




"Kabala un dzīves jēga" Komentāri RSS Feed

Iepriekšējā ziņa: