Augšup pa labošanās pakāpieniem

oar, nodaļa “Tecave” (Tetzaveh), 114. p.: …Izpirkšanas dienā darbojas pieci aizliegumi: uz ēdienu-dzērienu, mazgāšanos, iesvaidīšanos (ar eļļu), ādas apavu nēsāšanu un dzimumattiecībām – lai lūgtu palīdzību piecām augstākajām pusēm, HaGaT-Necah-Hod. Izpirkšanas diena, tas ir, Bina, radīja tos un tie ir vārti.
Ņemot vērā, ka mums jāpāriet no realitātes uztveres egoistiskajās vēlmēs uz realitātes uztveri atdeves vēlmēs, Zoar Grāmatas autori, kā arī visi kabalisti, stāsta mums par visiespējamākām labošanām, kuras mums jāveic mūsu vēlmē, pārejot no pakāpiena uz pakāpienu, lai vēl vairāk virzītu uz priekšu katru no mūsu pieciem garīgo sajūtu orgāniem.
Visi pieci sajūtu orgāni saistīti viens ar otru un tāpēc mums vienmēr ir garīgais parcufs, tas ir, noteikta, ierobežota realitātes uztvere.
Bet lai pārietu no realitātes tekošās uztveres uz pavirzīto uz priekšu, mums jāpalielina vēlme, jāpiesaista tai labojošā gaisma, – un jāizbūvē nākamais parcufs, proti, sevi uz augstākas pakāpes, arvien vairāk atklājot sajūtu orgānus, realitātes uztveri.
Tādā veidā mēs virzamies uz priekšu. Bet visi šie traucēkļi, par kuriem stāsta Zoar, – “grēkāzis”, “pieci aizliegumi” – tie ir tikai ierobežojumi, kurus realizējot saskaņā ar kabalistu ieteikumiem, mēs ātrāk nonākam pie labojumiem.
Jo viņi mums jau iepriekš vēsta, kas būtu jādara uz katra soļa, lai virzītu sevi uz realitātes uztveri daudzkārt sarežģītākā, daudzkārt iekšējā, dziļākā pakāpienā.
Tad mēs virzīsimies ar lielāku ātrumu un pārliecību par to, ka necietīsim neveiksmi.

Avots krievu valodā

Diskusijas | Share Feedback | Ask a question




"Kabala un dzīves jēga" Komentāri RSS Feed

Iepriekšējā ziņa: